Direktlänk till inlägg 2 april 2017

Frölunda-Brynäs SEMI

Av Jasmine - 2 april 2017 09:52





Idag är det dags för match ! Semifinal mellan Frölunda - Brynäs. Taggad? TILL MAX!  

Ska vara på plats med min storebror och min systerdotter. 
Är sedan ett par år tillbaka väldigt intresserad av just ishockey och följer mina lag (Frölunda, Rangers och Tre Kronor) 


Innan man upptäckte att ishockey är en fantastisk sport så var jag en fotbollsnörd. Spelade fotboll, gick ofta på matcher här i stan och kollade ofta på fotboll. Höll koll på spelare runt om i världen och jublade högt när man fick autografer. 

Jag gillar fortfarande fotboll men ishockey drar mer i mig. Det är fart, det är händelserikt, mycket kan hända på väldigt kort tid...Love it!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 6 april 2017 14:08

Jag tycker alltid att det är ett roligt ämne att prata om . Feber. För alla har så olika uppfattningar kring vad feber är, när man har feber och vad man ska göra.Här är min uppfattning/strategi kring feber :Om min normala kroppstemperatur är ca 36 oc...

Av Jasmine - 1 april 2017 00:26

Åh, det är alltid så svårt att skriva om vem man är fastän man så väl vet vem man är :) Det får enkelt bli en liten klassisk, formell beskrivning. (alltid lättare att beskriva sig själv med tiden, men detta är en liten bild om vem jag är/har gjort hi...

Av Jasmine - 1 april 2017 00:15

Så var man tillbaka till bloggvärlden igen. Mest för min egna skull då jag älskar att skriva om allt mellan himmel och jord, men kanske finner du som läsare någon intressant i mina inlägg och vill delge dina tankar/åsikter? Diskussion är något jag ty...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards